понеділок, 23 травня 2016 р.

Фільм "Мій перший раз"




"Мій перший раз" - французька мелодрама, знята 2012 року, для аудиторії 16+


Історія зав'язана на коханні двох підлітків, років 18. Вона - відмінниця, він - хуліган. Об'єднували їх лише сильні почуття.


Чи варто дивитися?
Відразу скажу, що фільм, як на мене, суто для дівчат(для самотніх вечорір з морозивом).
Хоча, як недивно, КіноПошук оцінив його в 6/10 . При тому, що фільм на один раз. Так, сюжетна лінія іквівалентна любовній повністю, але ж інколи хочеться просто подивитися на щасливих і закоханих людей, і ніяких зайвих сенсових навантажень.

Не буду сперечатися, що якість зйомки класна, але от сюжет місцями незрозумілий, є зайві моменти. Проте, похвалити цей фільм можу за головну героїню - Естер Комар.


Моя об'єктивна оцінка цьому фільму 4/10 . Та зізнаюся, в кінці я плакала, і навіть сильно.

Тому дівчата, якщо душа потребує ванільних мелодрам - це саме те, що вам потрібно. Впевнена - сподобається.
Посилання на трейлер тут: http://kinogo.co/4504-moy-pervyy-raz-2012.html


Дякую за увагу!


Немає коментарів:

Дописати коментар

Останні подихи осені, останні обійми, останні думки про коханого, останні надії про щастя, останні... І ще мільйон таких трагічно-сумних &q...