субота, 2 вересня 2017 р.

Twitter

Твіттер - одна з найпопулярніших соцмереж на сьогодні, важко знайти людину, яка ніколи про неї не чула. 
Наразі Твіттером користуються більж ніж 250 млн людей по свій планеті, використовуючи його як особистий щоденник, куди можуть постити свої думки, питання, фото.
Особисто для мене Твіттер став важливою частинкою життя за 4 роки користування тому, що тут я знайшла безліч цікавих людей, хороших знайомих і друзів, з деякими з них навіть бачилась у реальному житті. 
Тут немає кордонів. Неважливо в якому місті ти живеш, скільки тобі років, чим ти займаєшся. Головне - бути щирим до людей.
Також Твіттер відкриває можливості знайти аудиторію для власної творчості, для власного "я", обов'язково знайдуться ті, кому сподобаються ваші фото, малюнки, вірші, те як ви співаєте, або просто висловлюєте думки у твітах.
Завдяки цій соц.мережі я відкрила для себе безліч того цікавого, про яке раніше не чула і не бачила, людей з якими мені легко і класно спілкуватися, натхнення до змін, лююбов до світу.




Немає коментарів:

Дописати коментар

Останні подихи осені, останні обійми, останні думки про коханого, останні надії про щастя, останні... І ще мільйон таких трагічно-сумних &q...